چرا سیستم های مدیریت محتوا؟
شاید این جمله به گوش شما هم رسیده باشد؛ چرخ را دوباره اختراع نکن. دلایل متعددی هست که چرا استفاده از CMS ها به صرفه و در بسیاری موارد بهترین گزینه است.

راه اندازی سریع

راه اندازی این نوع سیستم ها بسیار سریعتر از کدنویسی اختصاصی می باشد. زیرا بسیاری از ابزارهای آن از قبل ساخته شده است و وظیفه توسعه دهنده استفاده از آن به شیوه ی مناسب و بهینه می باشد. راه اندازی سریع مزیت عالی است زیرا بسیاری از افراد نیاز دارند کسب و کارشان سریع راه اندازی شود.

ارزان تر تمام شدن

به نسبت کدنویسی اختصاصی این سیستم ها ارزان تر تمام می شود و هزینه های اضافه تنها در صورت قالب نویسی و پلاگین نویسی اختصاصی برای این سیستم می باشد. ارزان تر تمام شدن مزیت بسیار خوبی است برای کسانی که کسب و کار نوپا را شروع کردند ولی توانایی مالی زیادی ندارند.

بهینه شده برای موتورهای جستجو

موتورهای جستجو مثل گوگل بسیار دقیق و حساس هستند و رتبه بندی سایت ها را بر اساس رعایت یکسری قوائد انجام می دهند. سیستم های مدیریت محتوا به علت نوشته شدن توسط متخصص های این زمینه بسیار بهینه هستند و به قول معروف دارای سئوی خوبی هستند.

راست آزمایی شده

به دلیل استفاده از این سیستم ها به صورت جهانی و زیاد و بررسی توسط افراد متخصص تمامی تکنیک های به کار برده شده در این نوع سیستم ها راست آزمایی شده و مورد قبول جامعه برنامه نویسی شده است. پس با خیال راحت می توان از آنها استفاده کرد.

افزونه ها بی شمار

به دلیل جامعه برنامه نویسی بسیار زیادی که این سیستم ها دارند قابلیت های زیادی اضافه شده و روز به روز افزونه ها و قابلیت های جدیدتری اضافه می شود و هرگونه نیازی را برآورد می کنند و این خود مزیت بسیار مناسبی است که خیال کارفرما را در مورد آینده راحت می کند.
هم اکنون سفارش دهید
یک وب سایت ویژگی های زیادی دارد که ممکن است به همه آن نیار نداشته باشید. ما در وب کار هر ویژگی را به صورت یک ماژول در اختیار شما قرار داده ایم که براحتی هرکدام را خواستید انتخاب کنید.